A0:  علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیوی
نوشته شده توسط : rshaole

علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیویکلیه تنها برای تولید ادرار مسئول نیست، فیلتر مواد زائد متابولیک و سموم را از خون، بلکه به حفظ تعادل آب و الکترولیت ها، تعادل اسید و باز. هنگامی که CRF برخی از مواد مفید به عنوان سلول های قرمز خون و پروتئین در ادرار شامل، اما زائد سوخت و ساز و زباله در خون و بدن است که باعث علائم و ناراحتی تجمع می یابد.

آب راکد و اسیدوز می تواند خس خس، تنگی نفس و اسیدوز شدید شود. آب راکد و اختلال عملکرد قلبی ممکن است ادم ریوی و پلورال افیوژن شود.

تجمع مواد زائد و مضر می تواند نفوذ پذیری مویرگی آلوئولی را افزایش دهد و باعث ادم ریوی. بیماران ممکن است از تنگی نفس، ارتوپنه، سیانوز، سرفه حملهای رنج می برند. استفاده به موقع از دیورتیک ها و یا دیالیز می تواند به سرعت این علائم را تسکین دهد.

ما در حال صحبت کردن در مورد ذات الجنب، او پلورال واقعا پلور. به طور معمول، 3/15 میلی لیتر از مایع پلور، که یک تابع از روان کننده در طول تنفس. مایع پلور است که در افراد سالم ثابت نیست و 500-1000 میلی لیتر از مایع جذب شده است و به مدت 24 ساعت دوباره انجام می شود. این تولید و جذب در یک تعادل پویا است. هنگامی که این تعادل است مختل اختلالات فرد یا سیستمیک مانند نارسایی مزمن کلیه، تشکیل مایع پلور بیش از حد سریع است و یا دوباره جذب بیش از حد کند است، پس از آن خواهد شد ذات الجنب.

هنگامی که مایع بیش از حد در حفره پلور، دو خواهد شد از هم جدا و درد قفسه سینه جنب توان کاهش خواهد، به عنوان آنها را تنفس مالش نیست. اما dyshenie هنوز هم سخت تر است.

اگر سوالی دارید، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر را ترک ایالات متحده است. خوشحالم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: علائم سیستم تنفسی با نارسایی مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache01last1476172815